3С бөлім.Санды және әріпті өрнектер. » Н.Алдабергенов атындағы орта мектеп
«Жетісу облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
«Нұрмолда Алдабергенов атындағы орта мектеп»
КММ
Reception room :
+7(72836) 3-09-08
bookkeeping:
+7(72836) 3-09-08
Version for
visually impaired
» » 3С бөлім.Санды және әріпті өрнектер.
23
февраль
2022

3С бөлім.Санды және әріпті өрнектер.

Бөлімі:

3С бөлім.Санды және әріпті өрнектер.

Педагогтің аты-жөні:

Айымбекова Ж.Г.

Пәні:

математика

Күні:

23.02

Сыныбы:2-сынып

Қатысушылар саны: 17

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көбейту мен бөлуге берілген теңдеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.2.1  Х < және Х > түріндегі теңсіздіктерге сәйкес келетін сандарды анықтау.

2.2.2.2. Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым     теңдеулерді х+(25-6)=38;     (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу.  

х+(25-6) =38; 24-3) -х=8; а+6=7+80 

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: көбейту мен бөлудің белгісіз компонентін қалай табуды түсіндіру. Көптеген оқушылар үшін: Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді өздігінен құрастыру. Кейбір оқушылар үшін: Теңдеулер шешуде қателерді (оқу тапсырмаларындағы, басқа оқушылардың жұмыстарындағы) табу жəне түзету.

Құндылықтар:

Патриоттық. Еңбек және шығармашылық,ынтымақтастық, білім алу.

Оқушылардың бір-біріне деген кұрмет, басқаның пікірін тыңдау, өз пікірін еркін білдіру дағдыларының қалыптасуы бірлескен жұмыс арқылы іске асады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы



Психологиялық ахуал қалыптастыру.


 

Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындау, жаңа сабаққа назар аудару.


Сабақтың басындағы көңіл-күйлерін салады





Ортасы

Оқулықтағы №1, 60 бет.

Мұғалім жаңа тақырыпты түсіндіреді.


Мұқият тыңдайды.


Жаңа сабақты түсінсе бір шапалақ.

Оқылым, тыңдалым







№4 61 бет 

Тақтамен жұмыс

Дәптерге орындайды

Теңдеулерді шеш:

Х*2=8

Х:3=5

14:Х=7



Оқулық, дәптер


Жұптық жұмыс

 Карточкадағы өрнектерді пайдаланып, теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр.


М: 6х3< 8х4

      9х4> 9:3

1.Теңдіктер құра алады.

2.Теңсіздіктер құра алады.

ҚБ: СMayлик арқылы топ басшылары тексеріп, бағалайды.


ДК экраны

2-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сергіту сәті

Балалармен сергіту сәтін орындау

Қайталап, біраз сергіп алады.


ДК экраны


 Есептерді шығар.

Топтық жұмыс

Есептерге өрнектер жаз.

а)Шеберханада бір айда 3 домбыра жасалады. 6 айда неше домбыра жасалады?

ә)Домбыра үйірмесіне күніне 8 оқушы қатысады. 5 күнде неше оқушы қатысады?

б) Бір жүк көлігіне 2 фортепьяно тиіледі. 6 жүк көлігіне неше фортепьяно тиеуге болады?

Дескриптор:

1.Шартын жазады.

2.Сұрақ қояды

3.Шешуін табады.

4.Жауабын жаза алады.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.


ДК экраны

2-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Соңы 


Үй тапсырмасы:

№6, 61 бет

Күнделіктеріне жазып алады.


2-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Кері байла-ныс

Feedback

Екі жұлдыз, бір тілек

Сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін салып, қорапқа (жасыл, сары, қызыл) салады.



Бағалау

2мин

Бағалау 1-10 балл аралығында жүреді.Оқушылардың топтық,жұптық,өзіндік жұмыстары ескеріледі.










Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив